Jaha. Tillbaka till bloggandet.

Hej! Eller "hej igen" kanske jag borde säga.
Från att ha haft inofficiell bloggpaus sedan oktober ifjol börjar jag nu om, med ny domän, ny design och nya idéer.
 
Den här bloggen skapas främst för att låta den som så önskar följa med mitt liv när jag flyttar från en liten by i Finland till en i skrivande stund okänd stad i Sverige för att plugga på, förhoppningsvis, läkarprogrammet. Här kommer de som jag då inte får chans att träffa och prata med så ofta kunna ta del av mitt (antagligen tråkiga och meningslösa) liv. 
Sen kan jag ju nästan lova att det kommer att bli en hel del åsikter och funderingar här också. Det är nog det jag har saknat mest under min bloggpaus: att inte ha någonstans att skriva av mig i frågor gällande feminism, genus, hbtq och liknande.
 
Min gamla blogg, xchiaki.blogg.se, ligger kvar för den som vill läsa lite bakåt om japansk musik, Johnny's och fangirlande.

Till den som vill fortsätta höra från mig säger jag bara: häng på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0