Mitt boende första veckan

Nu har jag ordnat boende första veckan i Stockholm (får min lägenhet först på söndagen).
Det blir hotell! Och jag älskar det...Trots att jag ogillar hela tanken bakom hotell. Jag hatar det där med att det ska vara "lyxigt", och att vi tror oss förtjäna att ha det bästa bara för att.
Vi kom ändå fram till att det blir både billigare och enklare att bo på hotell (istället för att hyra en vecka av nån privatperson).
 
Jag ska alltså bo i Bromma den första veckan. Det är ett litet hotell, men det ser riktigt bra ut. Jag känner till området en aning eftersom jag bodde i närheten när jag var i Stockholm i våras, så det är ett plus! Det är inte heller speciellt långt eller svårt att ta sig till de olika ställena jag ska till den första veckan. Det blir nog riktigt bra det här!
 
Dessutom stod det att man skulle få 150kr att använda i restaurangen eller baren då man bokade via nätet. Yay!
 
 
 
Det är bara några dagar kvar nu. På måndag åker jag. Hjälp!
 

Kommentarer
Postat av: Lily @

Å va roligt! Snart är du här!!!!!!

kram

Svar: Ja, jag vet! Eller jag har inte fattat det ännu.. Det känns väldigt främmande. Jag tror det kommer ta en bra bit in i september innan jag fattar att jag faktiskt har flyttat xD
xchiaki.blo.gg

Postat av: Lily @

Jag kan förstå det ^^ När åker du på måndag?

kram

Svar: Lite efter 9 på morgonen. Så det innebär att jag är framme just efter 9 i Stockholm ;)
xchiaki.blo.gg

Postat av: [email protected] @

Oj, då kommer du tidigt! Snart så är du här!!!!!

kram

Svar: jo, faktiskt :) men det är mycket som jag ska hinna ordna med också ^^åh hjälp.. och jag har ju såklart inte hunnit packa än XD
xchiaki.blo.gg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0