Vilka grejer ska jag ta med?

Om exakt en vecka flyger jag till Stockholm. Spännande! 
Jag har börjat packa lite smått, men det är väldigt svårt. Jag har en massa inre strider. 
Jag vill ju liksom ta med så mycket som möjligt, så att jag säkert har. Det är ju bra att ha med det mesta så att jag inte kommer på att jag inte har något, och sen köper jag nytt (därför att det säkert blir billigare och enklare än att börja frakta saker).
 
Samtidigt så vill jag ta så lite som möjligt just för att förändra mitt sätt att tänka. Jag behöver ju liksom inte flera par hårborstar, eller en massa olika koppar (det går ju att diska!). Jag skulle vilja komma ifrån det där att känna att jag behöver äga en massa prylar, och istället försöka klara mig på så lite som möjligt.
 
Men det är svårt.
 
 

Kommentarer
Postat av: ett ritstift i din rumpa @ http://yllestrumpa.wordpress.com

i know the feeling... när jag flyttade 350 kilometer för att studera tog jag med waaaaaay too much stuff, så nu banne mig ska det tänkas om och rensas innan jag flyttar nästa gång.

Postat av: Lily @

Åh va roligt! Då kanske man får se dig snart!

kram

Svar: JA! Vi måste absolut träffas! :D
xchiaki.blo.gg

Postat av: Lily @

Vi kan ta en fika och ha det trevligt! Va roligt att du äntligen kommer hit!! ^^

kram

Svar: Ja absolut! Det är säkert mycket att stå i nu i början, men bara det blir lugnare vill jag jättegärna träffas! :)
xchiaki.blo.gg

Postat av: Lily @

Absolut, jag förstår att det kan vara mycket nu i början. Men när allt har lugnat sig så säg bara till!!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0