Stockholm...

Nu är jag alltså här. Jag har varit i Stockholm sen i måndags, men det har inte blivit av att skriva.
Jag sover min sista natt på hotellet, och imorgon får jag min lägenhet. Underbart.
 
Självklart är jag sjuk. Hade över 39 grader som högst ikväll. Det är alltså väldigt synd om mig.
 
Här är jag alltså: inte direkt taggad på nånting.
 
Oavsett väldigt olägligt, med tanke på att det händer så mycket nu. Man vill ju gärna vara sitt bästa jag när man ska träffa nya kursare, ny hyresvärd och samtidigt ta in mycket information. 
 
Jag har iallafall pratat lite med en del andra studenter, så jag känner mig inte helt utanför. Men samtidigt vet jag att många har setts en hel del innan, så lite nervöst är det. Men jag får hoppas att jag är i skick inför måndag då vi åker på "kollo" två nätter.

Kommentarer
Postat av: Lily @

Åh nej va trist! Krya på dig vännen!

kram,

Lily


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0