Mitt nya hem. Del1: Utsikt

Jag tänkte att varför inte visa lite hur det ser ut runtom där jag kommer att bo? Ifall nu någon skulle vara intresserad. Åtminstone är jag det själv. 
 
Här har vi alltså min ingång. Tror jag i alla fall.
 
Precis utanför har jag en sån här härlig liten park där jag kan sitta och filosofera ifall jag blir utlåst.
(Det verkar för övrigt vara poplulärt med gröna bilar i området.)
 
Sen, om man bara går runt hörnet, vad hittar vi där då? Jo, en lekpark!
 
Gissa vem som kommer att börja åka i den här roliga minikarusellen? Skitkul ju!
 
Här har vi mitt hus (tror jag). Självklart kommer jag att bo nästan högst upp, så det är tur att det finns hiss..
(Jag kan för övrigt inte direkt klaga på avståndet till närmaste T-banestation)
 
Det var alltså den första delen i serien mitt nya hem. Jag gissar att det kommer en del om insidan nån gång inom en närmare framtid. Vi får se.
 
_______
 
Nu ska jag titta på film. Det går alltså att börja vänta på nästa hbtq-filmtips som antagligen kommer under de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0